dilluns, 26 d’agost del 2013

Ens han fet arribar un poema que ens ha emocionat...


TURMENTÓS

Ara que encara sé qui sóc
ara que encara sé qui ets,
juga amb mi aquest joc
d’endevinar els noms dels néts.

Diga’m tot el que hagi de saber,
no et deixis res per explicar-me,
Intentaré no perdre la fé
mentre investiguen per curar-me.
Ara que encara sé besar,
ara que encara sé qui em besa,
dona’m petons per desar
i així, notar la vivesa.

Les meves mans encara poden acariciar,
el meu cos encara nota qui l’abraça.
Tot i això, no deixo de pensar
que aquesta malaltia avança.

Abraça’m,
encara que creguis que jo no ho sento.
Abraça’m,
encara que jo no en sé, ho intento.

En el fons dels meus ulls absents
veuràs que una llumeta agraeix
que em facis sentir estimat
mentre m’apago lentament.

Primer ve el llamp
i després ve el tro,
abans anava avançant
i ara veig la por.


Rosa Gangonells
Alumna de secundària. Escola Pia Sitges
Jocs Florals 2013.  Primer premi Categoria A 

Entrada destacada

Divendres passat es va celebrar l' acte de cloenda del projecte "Connectant Històries" (2016) realitzat conjuntament entre ...